Monday, November 15, 2010

Kenangan.......

كل نفس ذائقة الموت
Tersentak seketika mendengar perkhabaran yang tidak disangka.Terasa berhenti denyutan jantung.Benarkah?Usai mesyuarat petang 12.11.10,bergegas melihat persiapan untuk jamuan akhir thn tkt 5.Jamuan yang dibuat tergesa-gesa dengan budjet yang agak kecil.Mohon maaf kpd semua atas jemputan yang tidak menyeluruh.Terima kasih kepada mereka yang bertungkus lumus menjayakannya.

Berita diterima sememangnya benar.No didail untuk kepastian.Menerima berita serupa, sebelum ini tidak sesedih menerima berita pemergian Wanjan.Hingga saat catatan ini ditulis airmata pasti mengalir.Entah kenapa saya sendiri tidak pasti.Sayangkah saya padanya??Ya....saya sayang semua anak didik saya terutama team nasyid .Jujur saya katakan 1998 hingga 2010 ,team 2007/2008 paling dekat dihati dan mereka anak2 yang mudah diurus.Apapun pemergian arwah semakin menyedarkan saya betapa Allah kasih pada hambanya yang "baik2".Entah bila giliran kita dan bagaimana keadaan kita tika dijemput kembali menemui PENCIPTA.Moga Allah merahmati arwah dan merahmati serta meredai tiap detik perjalanan hidup kita dibuminya yang sementara ini.Ameen.

No comments:

Post a Comment